فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

بلاگ اسکای خالی بند !


یه حسی بهم میگه آمارای اینجا خالی بندیه ! آخه الان کل دربدرای وبلاگا ۱۱۱ نفر نمیشن که من اینقدر بازدید کننده داشته باشم ! بعدم این تعداد آدم دنبال چی بودن که رسیدن به وبلاگ داغون من ؟

به هر حال از حضورشون عذرخواهی میکنم بابت اینکه دست خالی برمی گردن . اینجا فقط به درد خودم میخوره که مروری باشه به حس و حال روزام .



نظرات 1 + ارسال نظر
اسیه سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 07:16 http://neqzan.blogsky.com

سلام اگرچه منم بانظرت موافقم که امار بازدیدکننده ها واقعی نیست و هربار که ی مطلبو ادیت میکنی انگار امار یکی بالا میره
ولی به هرحال هربار که اپ میکنی و اسم وبلاگت میاد تو لیست وبلتگهای بروز شده چند نفری میخوننش مثل من که بهمین ترتیب اومدم اینجا و بازم میام چون از نوشته هات خوشم امد

سلام عزیزم
نمیدونم چجوری میشه که اینجوری میشه ولی باز هم باعث دلگرمیه
ممنونم که اومدی و پیام گذاشتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.