فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

کشآور


تا حالا مردادماه به این کششششششناکی ندیده بودم . تموم شو دیگه



بلاگ اسکای خالی بند !


یه حسی بهم میگه آمارای اینجا خالی بندیه ! آخه الان کل دربدرای وبلاگا ۱۱۱ نفر نمیشن که من اینقدر بازدید کننده داشته باشم ! بعدم این تعداد آدم دنبال چی بودن که رسیدن به وبلاگ داغون من ؟

به هر حال از حضورشون عذرخواهی میکنم بابت اینکه دست خالی برمی گردن . اینجا فقط به درد خودم میخوره که مروری باشه به حس و حال روزام .



کوه درد و صنگ سبور !


با مهناز دربنده ، ‌با فریده شمال

با سپیده قلیون میزنه ، با سحر مشروب 

با شهناز و فرانک استخر و ماساژ

با پریا و فاطی و سمیه و سهیلا کافه و سینما

با زهرا تولد و قر و رقص و پارتی

مریم و سارا و ناهید و روشنک واسه سفر خارجی

نوبت به من که میرسه میشه کوه درد !!!!! باید گوش باشم و سنگ صبور ؟

یا خودشو از خوشی میکشه یا منو با دستای خودش !



وطنم


وطنم

تو را آباد و آب بادت می خواهم



غلط نامه


فرهنگ لغت بعضیا :


صبر کن ببینم چی میشه !

در واقع یعنی صبر کن تا بهانه ای واسه مخالفت پیدا کنم !


کاری به کارت ندارم !

یعنی الان یه دهنی ازت صاف کنم که یادت نره !


نیم ساعت بیشتر طول نمیکشه !

یعنی بشین تا زیر پات علف سبز شه !


:(