فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

دستمریزاد


دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره

روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره

نگو که باور نداری عاشقم عاشق خسته

نگو که تنها میذاریم با یه دنیا غم و غصه


دلم می خواد تا سر حد مرگ آهنگ غمگین گوش بدم و قهوه بخورم و گریه کنم ولی از اونجایی که همیشه همه کارام برعکسه هنزفری رو تا آخر چپوندم توی گوشام و با صدای خیلی کم آهنگای غمگین گوش میدم و با لبخند آشپزی میکنم و لباس اتو میکشم و دیکته میگم !

فکر کنم یه سر روحم وصله به یه مخزن بزرگ زیرزمینی ذخیره غصه که اینقدر تحملم زیاده و عجیب قلب پر رویی دارم که زیر این همه فشار هنوز کجدار و مریز به طپش بی وقفش ادامه میده و به روی خودش نمیاره !




نظرات 1 + ارسال نظر
نگان دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 17:53 http://negan-1.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به منم سر بزنی

سلام عزیزم ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.