فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

من هلاهلم ، تو چرا ؟

چه تلخی رهگذر !

ای عابر کوچه های خزان زده عمرم

ای پرسشگر بهارم

من اگر تلخم ، به سنگ بی اعتنایی شکسته شیشه غرورم

من اگر تلخم ، زخم خورده دست نه بیگانه ، که خویشانم

من اگر تلخم ، فروخورده فغان و فریادم

من اگر تلخم ، نبض بیمار حیات خانه ای هستم

من اگر تلخم ، سایه سکوتم

من اگر تلخم ...

تو از چه چنین تلخی رهگذر این ثانیه ها که به سخنی آشوب میشود کلامت ؟




نظرات 2 + ارسال نظر
Maryam یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 23:22 http://Www.words-world.blogsky.com

خواهش میکنم
دیگه ادرس نذاری من پیدات میکنم چووون لینکت کردم!!!
میل باخود گلته
شیرازی هستی؟!

لطف کردی عزیزم
نه شیرازی نیستم ، یه دوست شیرازی دارم

Maryam یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 22:57 http://Www.words-world.blogsky.com

سلام ایراندخت جون
خیلیییی قشنگ بود
راستی این پستو دوبار تو وبت گذاشتیا
قبلی رو حذف کن
زندگی زیباست ای زیبا پسند

سلام عزیزم
دوبار؟ جدی ؟
ندیدم چون فعلا فقط به قسمت مدیریت دسترسی دارم .
ممنون که اطلاع دادی .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.