فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

تجربه


اگه تو زندگی دنبال کسی میگردی که مرهم زخمت بشه وقتتو تلف نکن . بشین یاد بگیر با تنهایی خودت بسازی ، خودت دردتو تسکین بدی ؟ خودت مرهم زخمت بشی چون آدما اونی که نشون میدن نیستن ! میان تو زندگیت نمک به زخمت میپاشن ، قلبت رو میشکنن و تنهاتر از قبل به حال خودت رهات میکنن و میرن و در نهایت تو می مونی ویرون تر از قبل .



خراب چون خرابه ام ، به شانه ام تکیه نکن
اگرچه ویران شده ام ، به حال من گریه نکن
به حال من گریه نکن ، اگرچه زخم خورده ام
اگرچه پیش چشم تو ، هزار بار مرده ام
به هر که دست داده ام ، به دست خود مرا شکست
روی به هر که کرده ام ، نیزه به سینه ام نشست
خراب چون خرابه ام ، به شانه ام تکیه نکن
اگرچه ویران شده ام ، به حال من گریه نکن
حرف به هر که گفته ام  ، چه ها که برسرش گذاشت
لال شدم ولی در این , سکوت حاصلی نداشت
کنار من نمان برو ، تو این چنین خطر نکن
حال من خراب را ، از این خراب تر نکن


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.