فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

تکه پاره هایی از من


* و امشب

صیاد خواب آلوده را با خیال خوش شکارش تنها می گذارم

منکه می دانم ، صید تا صبح فردا دیگر نفس ندارد .


** رسول عشق و مهربانی من ، معجزه دیدارت ، من کافر به عشق را مومن کرد .


*** کاش می دونستی چه مهارت عجیبی داری توی خیس کردن چشمام


**** یک روز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم توی تک تک سلول های بدنم جاری هستی


***** دو غریب در همسایگی هم روزگار میگذرانند و چه غمگین که فقط روزگار را می گذرانند !


****** در من پیرزنی 100 ساله به شمارش واپسین روزهای خویش بنشسته است .


******* انتظار زیادیست که کسی در این ازدحام هوس انگیز آلوده تو را به خاطر بیاورد

فراموش مکن

اینجا قحطی عاطفه است !

خشکسالی محبت !


******** در من انقلابی بر پاست ...




نظرات 4 + ارسال نظر
rava چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 05:06 http://rava-ham.blogsky.com

لینک شدین

روای عزیز
ممنون از لطفت

Maryam h سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 01:00 http://Words-world.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟
چراااا اینطوری؟ لطفا بیا نیمه های پر لیوان زندگیت رو بیشتر ببین....
همیشه دلیل برای شادی و دوری از غصه وجود داره

سلام گلم

rava دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 16:56 http://rava-ham.blogsky.com

من به آمار زمین مشکوکم تو چطــــــــــور ؟اگر این سطح پر از آدمهاســـــــــــــــــــــت

پس چرا این همه دلها تنهاســـــــــــــــت ؟.بیخودی می گویند هیچ کس تنها نیستچه کسی تنهانیست ؟

همه از هم دورند همه در جمع ولی تنهاینـــــــــــــــــــــــــــــد.من که در تردیدم تو چطور ؟

نکند هیچکسی اینجا نیســـــــــــــــــــــــــت.گفته بود آن شاعر :هر که خود تربیت خود نکند حیوان است ..…

آدم آنست که او را پدر ومادر نیســـــــــت من به آمار ،

به این جمــــــــــــــــــــــــــــعو به این سطح  که گویند پر  از آدمهاستم شکوکم

.نکند هیچکسی اینجا نیســــــــــــــــــــتمن به آمار زمین مشکوکــــــــــــــــــــم چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست

؟.من که می گویم نیستگر که هست دلش از کثرت غم فرســـــــوده ستیا که رنجور و غریــــــــــــــــبخسته ومانده ودر مانده

براهپای در بند و اســـــــــــــــــــیرسرنگون مانده به چــــــــــاه خسته وچشــــــــــــم به راهتا که یک آدم از آنچا برسدهمه آن

جا هستــــــــــندهیچکس آن جا نیستوای از تنـــــــــــــــــــــــــها ییهمه آن جا هستـــــــــــــــندهیج کس آنجا

نیســـــــتهیچکس با او نیســـــــــتهیچکس هیچکـــــــــــــس.من به آمار زمین مشکوکممن به آمار زمین مشکوکم.چه عجب چیز

ی گفتچه شکر حرفی زدگفت : من تنهایمهیچکس اینجا نیستگفت : اگر اشک به دادم نرسد می شکنماگر از یاد تو یادی نکنم می

شکنمبر لب کلبه ی محصور وجودمن در این خلوت خاموش سکوتاگر از یاد تو یادی نکنم می شکنماگر از هجر تو آهی نکشماندر این

تنهاییبه خدا می شکنم به خدا می شکنم.من به آمار زمین شک دارمچه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست ؟

بسیار زیبا بود ممنون

کوآرتِتز دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 00:47 http://quartets.ir/

با سلام
اگر به موسیقی کلاسیک علاقه مند هستید, شاید مایل باشید یک نگاهی به " کوآرتتز " بیندازید.
موفق باشید.

ممنون از دعوتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.