فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

آسمون ابری


آسمون که آبی و آفتابی باشه هیچ شباهتی با من نداره ، اما آسمون ابری ...



نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 14:13 http://tarane-zendegi.blogsky.com/

من خووووووووودم دوس دارم بیام اینجا
شما پر از منبع حس های خوب هستین.
با غم بیام اینجا با شادی میرم
از بس که مهربونی شما
منم دوستت دارم از تهه دل میگم

از اینکه این حس قشنگ رو بهم منتقل کردی واقعا ممنونم عزیزم
خدا رو شکر که منبع حسای خوبم برات
امیدوارم همیشه همینجور باشم همیشه بتونم بهت انرژی بدم
قدمت همیشه روی جفت چشام . بودنت و خوندنت باعث میشه بیشتر دقت کنم تو انتخاب چیزایی که مینویسم .

ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 09:58

اوهوووووووم من بشخصه گاهی آفتابیم گاهی ابری
و گاهی بارانی و گاهی برفی میشم.
بستگی به حس داره
رااااااااااستی از روی بدجنسی و برای تلافی به مقل آدرس وبمو نذاشتم تا انقد بگردی که خدا داند.
و خلاصه انتقام بگیرم ازت که آدرسو بذاری

خب زندگی همینه عزیزم
مخلوطی از حسای خوب و بد
حالای خوب و بد
من دوست دارم حتی اگه آدرسم نگذاری پیدات میکنم عزیزم .
اگه آدرس نمیگذارم بخاطر اینه که مقید نشی بهم سر بزنی .
دلی باشه
ولی بدجنس نیستم که بخوام اذیتت کنم پس از این به بعد سعی میکنم فراموش نکنم .

لیمو شنبه 15 آبان 1395 ساعت 09:47 http://mydreamylife.blog.ir

سلام عزیزم
من باز ادرستو گم کرده بودم کلی گشتم :-)
خوبی؟ نگو اینطوری دوست جان,امیدوارم شاد باشی

سلام عزیزم
ممنونم که اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.