فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

همیشه ماندگار


بچه که بودم دنیا زیباتر بود

رنگی بود

بوی عطر اقاقی میداد انگار

مهر مادر ، صلابت پدر ، حمایت برادر ، رفاقت خواهر ، یکرنگی دوست ، دانش معلم و شگفتی های جهان در بچگی بود که معنا داشت ، که زیبا بود ، که خواستنی بود ، که امنیت میداد .

بزرگ که شدم همه دنیا عوض شد ، رنگ باخت .

بزرگ که شدم دنیا به طرز عجیبی کوچک شد !

خواهر مرموز شد و دوست دروغگو

برادر فاصله گرفت و پدر پیر شد

مادر شکسته شد و امنیت بر باد رفت

وقتی زندگی سیاه و سفید و خاکستری شد که دیگر اقاقی خوشبو نبود و من اصلا از هیچ چیزی شگفت زده نمیشدم .

از دروغ های دوستان و تباهی های اجتماع و زشتی های دنیا و نیرنگ جهان آجر ساختم و با آجرهای نفرت انگیز قصری به وسعت روحم ، تا زندانی کنم این خسته زخم خورده از خوش باوری را . تا بدانم که جز او ، نه زیبایی هست و نه عطر و رنگی . تا بدانم که جز او نه عشقی پایدار است و نه امنیتی واقعی . تا فراموش کنم تمام دل خوشکنک های توخالی دل آزار را و در پیله تنهاییم رویای با او بودن را ببافم که هیچ چیز جز او ماندنی نیست .



نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 14:12 http://tarane-zendegi.blogsky.com/

اوهوم مجردم
چرا حس میکنم شخصیتم ثابت شده.
ولی گهگاهی سعی میکنم خوب باشمو عین یه بچه از زندگیم لذت ببرم.

خب به نظرم ممکنه داری کم کم دچار روزمرگی میشی و این خوب نیست
اگه میگم تا زمانیکه مجردی سعی کن خودت رو به جهتی که فکر میکنی درسته تغییر بدی فقط بخاطر اینه که الان تنهایی و فقط خودت رو باید مجاب کنی کاریکه اگر در زمان تاهل بخوای انجام بدی کمی مشکل تر و پیچیده تر میشه چون یه سری آدم دیگه مثل همسر و فرزند وارد حریمت میشن که ممکنه تغییر تو براشون ناخوشایند باشه . پس مجاب کردن اوناهم زحمتی میشه جدای از زحمت تغییراتت

ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 09:56

وااااااااااای پاییز جان در بهترین حالت ممکن تونستی حق مطلب رو ادا کنی
منم دقیقا همین حسو دارم
نمیدونم چرا اینطوری میشه فیلم های بچگیامو که میبینم انقدر زندگی موج میزنه تو رفتارم که نگو
با این حال میگن اگر میخوای که بازم نشاط و لذتایی که از بچگیات بردی رو بچشی
چند وقتی با یه کودک باش تا مزه زندگی رو بهت بچشونه
و همچنین بهت یاد میده تا در لحظه زندگی کی و لذت ببری
من این کارو کردم
مثلا میگن بیا بریم به ابرها نگاه کنیم و ...
اونا غرق در لذت میشن تو هم همینطور
البته یه مثال بود

هنوزم برات دیر نشده عزیزم تا ازدواج نکردی و کسی به این شخصیتت خو نگرفته ، بچگانه زندگی کن ،بچگانه بزرگ شو و به کمال برس

از کجا فهمیدم مجردی؟ حسم میگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.