فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام
فصل به فصل زندگیم

فصل به فصل زندگیم

خط به خط روزهام

چون در دل من عشق بیفزود برفتی !



ای دیر به دست آمده بس زود برفتی

آتش زدی اندر من و چون دود برفتی

چون آرزوی تنگ‌دلان دیر رسیدی

چون دوستی سنگ‌دلان زود برفتی

زان پیش که در باغ وصال تو دل من

از داغ فراق تو برآسود برفتی

ناگشته من از بند تو آزاد بجستی

ناکرده مرا وصل تو خشنود برفتی

آهنگ به جان من دلسوخته کردی

چون در دل من عشق بیفزود برفتی



شعر از اوحدالدّین محمّدبن محمّد انوری



دانلود آهنگ ای دیر به دست آمده از حبیب از اینجا



نظرات 1 + ارسال نظر
rava پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 15:23 http://rava-ham.blogsky.com

عالییییییه

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابستن به از آن که ببندی و نپایی

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

ای که گقتی مرو اندر پی خوبان زمانه

ماکجاییم در این بحر تفکر تو کجایی

عشق و درویشی و انگشت نمایی و ملامتهمه سهل است تحمل نکنم بار جدایی

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

خلق گویند برو دل به هوای دگری ده                          نکنم خاصه در ایام اتابک دو هوایی                                                      «سعدی

روای عزیز ممنون که بازم وقت گذاشتی ، خوندی و کامنت گذاشتی
شادکام باشی سلامت و پیروز و پایدار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.